Приймання замовлень:
Ви можете зробити замовлення у телефонному режимі з 9.15 до 19.00 Субота, Неділя – Вихідні дні.
Замовлення через інтернет цілодобово.
Обробка замовлення:
Час на обробку замовлень становить 1-3 години, а в деяких випадках воно може збільшитися через те, що замовлення надійшло наприклад вночі, у вихідні та святкові дні. У будь-якому випадку наш менеджер зв'яжеться з вами Разом з Вами обговорить адресу і час доставки, спосіб доставки, а також відповість на питання, що Вас цікавлять. Після того, як замовлення прийнято до обробки, Ви отримаєте підтвердження на E-mail. Замовлення знаходиться в статусі обробки замовлення до того моменту, поки замовлення не буде доставлене та сплачене.
1. Доставка Кур'єром (м. Харків):
Доставка по місту Харкову здійснюється кур'єром. Доставка можлива того ж дня, за умови, якщо замовлення надійшло до 12:00 і товар є на складі. Якщо замовлення надійшло після 12.00 або товару зараз немає на складі, то, як правило, доставка здійснюється наступного робочого дня після обробки замовлення. Замовлення зроблені у суботу та неділю – доставляються у понеділок.
На час вiйни доставка Кур'єром не працює.
2. Самовивіз:
вул.Отакара Яроша, 25/46. відділ Оптика в аптеці "Славутич".
Станція метро "Ботанічний сад". Біля супермаркету "Літо".
Графік роботи:
Понеділок-п'ятниця 9.30-16.00
Субота, Неділя, вихідні дні.
Необхідне попереднє замовлення!
3. Доставка ( Пiсляплатою ) Нова пошта, Укпошта
Укрпошта доставка: Ви приходите до відділення Укрпошти оплачуєте вартість доставки, післяплату та вартість замовлення.
Оплата за товар та доставку відбувається безпосередньо у відділенні Укрпошти при отриманні замовлення.
По Україні за замовленням понад 1500 грн доставка за наш рахунок.
Нова пошта доставка: Ви приходите до відділення Нової пошти оплачуєте вартість доставки з післяплатою та вартість замовлення.
Оплата за товар та доставку відбувається безпосередньо у вказаному Вами відділенні Нової пошти при отриманні замовлення.
По Україні за замовленням понад 1500 грн доставка за наш рахунок.
4. Доставка ( ПО ПЕРЕДОПЛАТІ ) Нова пошта, Укпошта
Оплата замовлення передоплати: Оплата відбувається в повному обсязі на рахунок . Вартість доставки Ви оплачуєте при отриманні або за бажанням вартість доставки може бути включена у вартість замовлення.
По Україні за замовленням понад 1500 грн доставка вантажу за наш рахунок.
_
Нагадуємо, що купуючи контактні лінзи в нашому інтернет-магазині Ви погоджуєтесь з тим, що:
Ви відвідували офтальмолога щонайменше 6 місяців тому.
Ви знаєте, які лінзи вам потрібні і у вас є на них рецепт.
Обмін товару або грошове відшкодування:
Ви можете відмовитися від поставленого нами товару, якщо доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовляли і товар може бути повернений безпосередньо в момент доставки.
Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці з документами, що супроводжують посилку.
Обмін товару Ви можете зробити у нашому офісі або викликавши для обміну кур'єра.
Вартість повторної доставки (якщо вас не було на місці в обумовлений час), а також обміну лінз (наприклад, при неправильному замовленні з вашого боку) становить 30,0гр.
Гарантія та повернення товару
Після того, як доставили товар, Вам необхідно:
Оглянути блістер чи флакон на наявність пошкоджень. Якщо упаковка не порушена (немає слідів розтину, пошкоджень) - провести огляд товару на вигляд, перевірити комплектність.
Накладна залишається у Вас, як підтвердження здійсненої покупки.
Бракованою вважається контактна лінза, якщо шлюб виявлений протягом 3-х днів після розтину блістера або флакона.
Під час обміну або повернення контактної лінзи необхідний блістер або флакон, у якому було запаковано лінзу.
Порвані контактні лінзи поверненню не підлягають!
Якщо Вас щось не влаштовує, то завжди можна відмовитись від покупки та повернути куплений у нас товар у встановлені законом терміни, попередньо погодивши процес повернення з нашим менеджером. Випадки відмови дуже рідкісні, оскільки ми продаємо тільки якісний товар.
На всі товари, які Ви купили, поширюється гарантія фірм-виробників. Гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування ми рекомендуємо проводити лише у авторизованих сервісних центрах.
Якщо у вас є питання, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування.
Знижки:
10% - для всіх і одразу
1200 – 1499 грн. – 12%
1500-3499 грн. - 15%
від 3500 грн. – 17%