(050)3005405 viber;    vzglyadcom@gmail.com 

м. Харкiв;  +380503005405 Viber, Telegram. 

(пусто)
 

Приймання замовлень:

Ви можете зробити замовлення у телефонному режимі з 9.15 до 19.00 Субота, Неділя – Вихідні дні.

Замовлення через інтернет цілодобово.


  Обробка замовлення:

Час на обробку замовлень становить 1-3 години, а в деяких випадках воно може збільшитися через те, що замовлення надійшло наприклад вночі, у вихідні та святкові дні. У будь-якому випадку наш менеджер зв'яжеться з вами Разом з Вами обговорить адресу і час доставки, спосіб доставки, а також відповість на питання, що Вас цікавлять. Після того, як замовлення прийнято до обробки, Ви отримаєте підтвердження на E-mail. Замовлення знаходиться в статусі обробки замовлення до того моменту, поки замовлення не буде доставлене та сплачене.

 

1. Доставка Кур'єром (м. Харків):

  Доставка по місту Харкову здійснюється кур'єром. Доставка можлива того ж дня, за умови, якщо замовлення надійшло до 12:00 і товар є на складі. Якщо замовлення надійшло після 12.00 або товару зараз немає на складі, то, як правило, доставка здійснюється наступного робочого дня після обробки замовлення. Замовлення зроблені у суботу та неділю – доставляються у понеділок.

На час вiйни доставка Кур'єром не працює.

 

2. Самовивіз:

вул.Отакара Яроша, 25/46. відділ Оптика в аптеці "Славутич".

Станція метро "Ботанічний сад".  Біля супермаркету "Літо".

Графік роботи:

Понеділок-п'ятниця 9.30-16.00

Субота, Неділя, вихідні дні.

Необхідне попереднє замовлення!


3. Доставка ( Пiсляплатою ) Нова пошта, Укпошта

Укрпошта доставка: Ви приходите до відділення Укрпошти оплачуєте вартість доставки, післяплату та вартість замовлення.

Оплата за товар та доставку відбувається безпосередньо у відділенні Укрпошти при отриманні замовлення.

По Україні за замовленням понад 1500 грн доставка за наш рахунок.


Нова пошта доставка: Ви приходите до відділення Нової пошти оплачуєте вартість доставки з післяплатою та вартість замовлення.

Оплата за товар та доставку відбувається безпосередньо у вказаному Вами відділенні Нової пошти при отриманні замовлення.

По Україні за замовленням понад 1500 грн доставка за наш рахунок.

 

4. Доставка ( ПО ПЕРЕДОПЛАТІ ) Нова пошта, Укпошта

 Оплата замовлення передоплати: Оплата відбувається в повному обсязі на рахунок . Вартість доставки Ви оплачуєте при отриманні або за бажанням вартість доставки може бути включена у вартість замовлення.

По Україні за замовленням понад 1500 грн доставка вантажу за наш рахунок.

_

Нагадуємо, що купуючи контактні лінзи в нашому інтернет-магазині Ви погоджуєтесь з тим, що:

Ви відвідували офтальмолога щонайменше 6 місяців тому.

Ви знаєте, які лінзи вам потрібні і у вас є на них рецепт.

Обмін товару або грошове відшкодування:


Ви можете відмовитися від поставленого нами товару, якщо доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовляли і товар може бути повернений безпосередньо в момент доставки.

Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці з документами, що супроводжують посилку.

Обмін товару Ви можете зробити у нашому офісі або викликавши для обміну кур'єра.

Вартість повторної доставки (якщо вас не було на місці в обумовлений час), а також обміну лінз (наприклад, при неправильному замовленні з вашого боку) становить 30,0гр.


Гарантія та повернення товару


Після того, як доставили товар, Вам необхідно:

Оглянути блістер чи флакон на наявність пошкоджень. Якщо упаковка не порушена (немає слідів розтину, пошкоджень) - провести огляд товару на вигляд, перевірити комплектність.

Накладна залишається у Вас, як підтвердження здійсненої покупки.

Бракованою вважається контактна лінза, якщо шлюб виявлений протягом 3-х днів після розтину блістера або флакона.

Під час обміну або повернення контактної лінзи необхідний блістер або флакон, у якому було запаковано лінзу.

Порвані контактні лінзи поверненню не підлягають!

 

Якщо Вас щось не влаштовує, то завжди можна відмовитись від покупки та повернути куплений у нас товар у встановлені законом терміни, попередньо погодивши процес повернення з нашим менеджером. Випадки відмови дуже рідкісні, оскільки ми продаємо тільки якісний товар.


На всі товари, які Ви купили, поширюється гарантія фірм-виробників. Гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування ми рекомендуємо проводити лише у авторизованих сервісних центрах.


Якщо у вас є питання, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування.

Знижки:

    10% - для всіх і одразу

      1200 – 1499 грн. – 12%

        1500-3499 грн. - 15%

          від 3500 грн. – 17%